CRM – سیستم ارتباط با مشتری



نرم افزار CRM اسپرلوس(پرفکس بومی)

زمینه فعالیت: تمام کسب و کارها

سال تولید : ۱۳۹۹

تعداد کاربران فعال : ۱۰

مدت زمان پشتیبانی: ۳ ماه

 

CRM یا سیستم ارتباط با مشتریان چیست؟

CRMمخفف واژه Customer Relationship Management یا مدیریت ارتباط با مشتری است. CRM شامل همه‌ی فرایندهای ارتباط با مشتری در بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش است. نرم افزار CRM ابزاری برای مدیریت فرایندهای اشاره شده است و همه‌ی داده‌ها و اطلاعات مشتریان را به‌شکل کاملا متمرکز در سیستم نگهداری می‌کند. اطلاعات مشتریان، شامل همه‌ی اطلاعات مشتریان بالقوه و بالفعل و اطلاعات دیگر مرتبط با آن‌ها مانند اطلاعات پیش فاکتورهایشان، محصولاتی که خریده‌اند است. شما می‌توانید در نرم افزار سی آر ام همه‌ی ارتباطات و تعاملات با مشتریان مانند تماس‌های تلفنی و جلسات را برنامه‌ریزی کنید و پس از انجام این فعالیت‌ها اطلاعات مرتبط با کارهای انجام شده و خلاصه گفتگوها در سابقه مشتری قرار دهید. هم‌چنین با ثبت فرصت‌های فروشی که در قبال هر مشتری وجود دارد یک دید کاملا شفاف از فروش‌های در دست کسب و کار خود به‌دست آورید.

با یکپارچه کردن نرم افزار CRM با سیستم حسابداری یا وب‌سایت خود می‌توانید تمامی اطلاعات را یک جا داشته باشید و نیز بسیاری از گردش‌های کاری مرتبط با مشتریان را از حالت دستی خارج کرده و به شکل اتوماتیک انجام دهید .برای نمونه؛ مشتری می‌تواند برای دریافت کاتالوگ، در وب‌سایت شما ثبت نام کند و پس از اینکه اطلاعاتش به نرم افزار CRM انتقال داده شد، یک پیام تشکر با لینک کاتالوگ آنلاین برای او به‌شکل خودکار ارسال شود. سپس برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشبرد فرایند فروش توسط کارشناس فروش در سیستم ثبت و پیگیری شود.

خوب است بدانید که هدف اصلی استفاده از نرم افزار CRM برقراری ارتباطی عمیق‌تر با مشتریان، افزایش وفاداری آنان و در نهایت بهبود و رشد کسب و کار و سودآوری است.

سوالات متداول درباره سیستم ارتباط با مشتریان crm

خیر، نرم افزار ما در تمامی پکیج ها به صورت نامحدود کاربر را ثبت نام میکند و محدودیتی در رابطه با تعداد کاربران و چارت های سازمانی نداریم

بله با سیستم گزارش دهی که در نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان CRM تعبیه شده است در صورتی که هر کدام از پرسنل وظایف خود را به خوبی انجام ندهد به مدیری که برای آنها در سیستم نرم افزار CRMتعریف شده است گزارش دهی مینماید.

خیر، شما میتوانید از هر کجای دنیا با دسترسی به سامانه نرم افزار سی آر ام خود از اطلاعات ثبت شد برای شما با خبر شوید و گزارشات کاری کارمندان خود را در اتوماسیون اداری CRM دریافت نمایید.

بله ، شما میتوانید با کلیک بر روی فروشگاه بهین تک گستر نرم افزار را به صورت انلاین خریداری کرده و متخصصین ما به صورت رایگان برای شما نصب و راه اندازی را انجام میدهند .

بله ، شما می توانید با اپلیکیشن موبایل هم از راه دور اطلاعات خود را وارد CRM نمایید یا به دیتابیس خود و همچنین انجام فعالیت های خود از طریق موبایل بپردازید .

آموزش نرم افزار مبحث مهمی است که ما باید طبق چارت سازمانی و گردش کاری که داخل سی آر ام پیاده سازی شده است آموزش داده میشود . به طور مثال آموزش بخش بازاریابی به صورت مجزا و آموزش مدیریت به صورت دیگر است .

هزینه های نرم افزار به صورت پکیج بندی و به صورت ماژول های درخواستی محاسبه می گردد . بر اساس نیاز شما پکیج مختص شما برای یتان ارسال می گردد و بعد از پرزنت و جلسه ی معرفی نرم افزار ، فرآیند پیاده سازی صورت میگیرد .

بله ، زمانی که شما در سیستم تمامی مراحل بازاریابی و فروش خود را توسط سی آر ام انجام دهید و نیاز مشتریان خود را بشناسید می توانید برای آنها کمپین تبلیغاتی به وجود آورید و فروش خود را تا ۷۰ % افزایش دهید

خیر ! شما یکبار برای همیشه هزینه را پرداخت می نمایید . پشتیبانی ما به ۲ صورت انجام می گیرد . یک – به صورت تیکت و تماس تلفنی و دو – به صورت حضوری ، در صورت اینکه به ماژولی احتیاج داشته باشید یا گردش کار خاصی را بخواهید در سیستم پیاده سازی کنید هزینه به صورت نفر/ساعتی دریافت می گردد .

بله ! سورس نرم افزار به صورت کاملا متن باز بوده و قابلیت تغییر و شخصی سازی وجود دارد . هسته اصلی نرم افزار به صورت باز است و قابلیت تغییر و توسعه را دارا می باشد

خیر، هر شرکتی با هر تعداد پرسنل میتوانند از سی آر ام استفاده نمایند و محدودیتی در تعداد آنها نیست به عنوان مثال شرکت پایان نامه ۶ نفر پرسنل دارد و شرکت ایران خودرو ۵۰۰۰۰ نفر پرسنل همه را میتوان با همین یک نرم افزار مدیریت نمود.

فراموش نکردن وظایف، دسترسی به مشتریان قدیمی و سابقه چند ساله شرکت و همچنین فعالیت های هر مشتری به تنهایی میتواند رضایت مشتریان را در پی داشته باشد که از ویژگی های اصلی سی آر ام میباشد. با سی آر ام میتوانید حس رقابتی در بین پرسنل شرکت خود ایجاد کنید و اصلاحا ویژگی Gaming را در شرکت خود ایجاد خواهید کرد که حتی نیاز به حضور فیزیکی مدیر در شرکت نمیباشد.

بله با سیستم گزارش دهی که در سیستم بهین تک گستر سی آر ام تعبیه شده است در صورتی که هر کدام از پرسنل وظایف خود را به خوبی انجام ندهد به مدیری که برای آنها در سیستم تعریف شده است گزارش دهی مینماید.

بله با سرنخ های قدیمی و سرنخ های جدیدی که در سی آر ام برای شما تعریف میشود و پیگیری هایی که از سوی شما باید برای مشتریان صورت می گیرد میتوانید فروش خود را نسبت به حالت عادی بالا ببرید.

خیر، آمارها نشان میدهد که شما به ازای هر یک هزار تومان سرمایه گزاری در سی آر ام ۵.۶ برابر از سیستم خود سود خواهید برد پس هر فرض کنید یک کارمند فروش شما در صورتی که پیگری های دیگر خود را از طریق سی آر ام و برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام دهد نه تنها در زمان صرفه جویی کرده است بلکه توانسته برای سیستم شما سودآور تر باشد.

بله، در صورتی که وب سایت شما وب سرویس داشته باشد و سامانه CRM شما به ایمیل سرور و فکس سرور ، اس ام اس پنل و سانترال متصل باشد میتوانید کلیه پیگری های مشتریان را بررسی کرده و اعتبار سیستم خود را نسبت به دیگر رقبای موجود در بازارر افزایش دهید.

خیر، شما میتوانید از هر کجای دنیا با دسترسی به سامانه سی آر ام خود از اطلاعات ثبت شد برای شما با خبر شوید و گزارشات کاری کارمندان خود را دریافت نمایید.

 میزان فروش از ابتدای ما تا به امروز و فاصله آن با هدف فروش ماهیانه
    تعداد تماس های ورودی امروز
    تعداد تماس های خروجی امروز
    میزان فروش امروز
    میزان پتانسل فروش امروز
    لیست فروش های امروز با اطلاعات خریداران
    لیست پتانسل های فروش های امروز با اطلاعات خریداران
    گزارش کامل پرسنل فروش(میزان فعالیت، میزان فروش، میزان پتانسل فروش و درصد پوشش هدف فروش)

خلاقیت

سرعت

واکنشگرایی

کاربردی



×

سلام دوست عزیز

اگر سوالی در خصوص خدمات شرکت اسپرلوس دارید روی گزینه ی زیر کلیک کن تا در نرم افزار واتس آپ با شما در تماس باشیم

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟